دلشکسته ها
































دلتنگی

زندگی بی غم

 

داغتـــریـن آغــــوش هـــا را از تنـتــــ

و شیـریـــن تـریــن بــوســـه هـــا را از لبـــانتــــ

بیـــرون بکشـــم

... بــه تـلـــافـی تمـــامـ ِ روزهــایـــی کـــه میخــــواهمتــــ

و نیسـتـــی .

 

 

هميشه ماندن دليل عاشق بودن نيست، خيلي ها رفتند تا ثابت كنند عاشقن...

 

 

شاعر میگه : بنی آدم اعضای یکدیگرند،
اما مشخص نکرده که مثلا من دقیقا جیگر کی هستم !!!

 

 

اونایی که این جمله رو می شنون خوشبخت ترین آدمها هستند؛




«عیب نداره با هم درستش می کنیم»

 

 

 

اینکه دلم گرفته و نمی تونم دل بکنم

دلیل دلتنگی من، تنها فقط خود منم

تموم حرفامو باید فقط واسه تو بزنم
.
.
درگیر این دنیا شدم دنیای من محدود شد

وقتی فراموش کردمت، دار و ندارم دود شد
.
.
دوری من از تو فقط عذاب بی اندازه داشت

بی خبر از اینکه نگاهت منو تنها نمیذاشت
.
.
هر لحظه که فکر می کنم اینهمه از تو دور شدم
دوباره گریه ام می گیره، دلم میگیره از خودم
.
.
همهمه ی این روزگار منو به تنهایی سپرد

فکر زمین و آدماش، از دل من یاد تو برد
.
.
دوستت دارم دوست داشتنم مهمتر از جونه برام

این بدترین گناهه که از تو بجز تو رو بخوام
.
.
سخاوت دستای تو دنیامو میسازه هنوز

با این همه گناه من آغوش تو بازه هنوز

 

 

زمانی نفسش بودم ...اما...
بعد شدم عامل تنگیه نفسش...
رفت سراغ یک تازه نفس..!!!

 

 

 

 

و من هنوز عاشقم انقدرکه می توانم هر شب بدون انکه خوابم بگیرد از اول تا اخر بی وفایی هایت را بشمارم و دست اخر همه را فراموش کنم

 

 

 

 

بهم یه شب کناره همه گفت دوست دارم ولی نگفت تا کی دوسم داره صبح که شد یادش رفته بودبه کی گفته دوست داره

 

 

 

 


 

یه زمونه ای شده که اگه برا عشقت کوهم بکنی به پای فرهاد بودنت نمی زارن!میزارن به پای کنه بودنت

 

 

 

قرار نیست که همیشه من خوش باشم دیروز من خوش بودم از این که کنارت بودم امروز دیگری خوش است برای با تو بودن فردا یکی دیگه....از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست ...تو می تونی

 

 

مــَــــــن…
شیفتـــــــه ی آن بوســـه ی
هول هولــَـــــکی ام
کـــِـه دیرتـــــــ شده اما…
از خِــیــــــــرَش نمی گـُـــــــذری

 

 

هميشه:
پشت جمله ((عيبي نداره مهم نيست))
يك دل شكسته خوابيده....!
شك نكن...

 

 

 

نمی دونم بعضی هاچند دست مبل تو دلشون دارن که هر روز یک نفر تو دلشون میشینه!!!

 

 

 

من از حرارتــــ چشمانتـــــ
یخ میزنمـــ
و از ســـــرمای نگاهتـــ
آتــش میگیرمـــ …
مـــردانگی های تو فیزیکـــ را هــم نابود میکنـــد ،
من را کــه دیگـــر هیـــچ !

 

 

 

لعنت 
بِه موبایــل
بِه اینترنت
بِه مَسیج
مَن
خودت را اَز نَزدیک میخواهـــــــــــــَـــــــــم !

 

 

 

 

بگو دوست دارم 
شهیدم کن
مالیات ندارداین گلوله ای که از دهانه لبهای تو شلیک می شود

 

 

عیب نداره ...
عیب نداره که " تـــنـــهـــایـــی "...
عیب نداره که شبا بدون " شــب بــخــیــر عــشــقــت " می خوابی ...
عیب نداره که جمله ی "دوســتــت دارم " رو نمیشنوی ...
عیب نداره که دلش دیگه برات " تــنــگ " نمیشه ...
...

.........عیب نداره که خیانت دیدی و دم نزدی ...
عیب نداره زیره بارون بدون اون ، باید " تــنــهــا " خیس شی ...
عیب نداره اونیکه گفت تا آخرش باهاته الان نیست که" درد " هاتو بهش بگی

عیب نداره ، " خــدا بــزرگــه " اونم تنهاست ، دوستت دارم های تورو میشنوه و دلش برات تنگ میشه !

"اونیکه قدر تورو ندونست یه روز توو حسرت داشتنت میسوزه . . . !!
 
 
 
 
 

 

باشه قبول .... رابطــه ها مجــــازی شدن .. ولی .. ولـی دردهـا که همچنــان حقيقــی اند ...........!

 

 

 

بیا تمامش کنیم
همه چیز را ...
که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور شوی به ماندن .
نگران نباش .
قول می دهم کسی جای تو را نمی گیرد .
اما فراموشم کن .
بیخیال من ...
بیخیال همه خاطره های ریز و درشتی که جا گذاشتی ،
بیخیال دفترهایی که یکی بعد از دیگری پر می شدند از نامه هایی که تو هرگز نخوندی ...
... بیخیال دلی که شکست ،
بیخیال ،
بخند ...
تو که مقصر نبودی.
من این بازی را شروع کردم .
خودم هم تمامش می کنم ...
می دانی ؟
گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است.....!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

مغرورم...
اما اگر
دل بدهی...
غرورم را فرش زیر پایت میکنم!
خودخواهم...
اما اگر دل بدهی...
تمام خواسته هایم در تو خلاصه میشود!
پیچیده ام...
اما اگر دل بدهی...
برایت تبدیل به یک جمع ساده میشوم!
لجبازم...
اما اگر دل بدهی...
آتش میزنم هر آنچه با تو سر لج دارد!
آری!
تمام اینها هستم!
ولی اگر تو دل بدهی.♥

 

 

 

 

عطر های گرون قیمت رو ول کن ، آدم باید بوی اعتماد بده

 

 

 

 

 

 مدام گفتی خیالت تخت من وفادارم؛ و من چه ساده لوحانه خیالم را تختی کردم برای عشق 
بازی تو با دیگری

تقصیر خودمونه

بعضی ها عددی نبودند ما انها را به توان رساندیم!!

 

 

نه کسی رو ببخش و نه از او انتقام بگیر 
.
.
.
.
.
در خفا بزن دهنشو سرویس کن.... 

 

 

 

ینایی که شبا موقع شب به خیر گفتن میگن مال خودمی!
اینایی که بددهن نیستن وقتی فحش ازت میشنون میگن بی ادب !
اینایی که دستاشونو با دوتا دستت باید بگیری !
همونایی که وقتی عصبانی میشی و داد میزنی بغلت میکنن و میگن باهم حلش میکنیم!
اینا خیلی دوست داشتنین اره خیلی !

اگه یکی ازینارو دارین به راحتی از دستش ندین....

 

 



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت12:55---30 فروردين 1392
خسته ام ازاین زندان که نامش زندگیست،پس قشنگی های دنیامال کیست؟باختم درعشق اماباختن تقدیرنیست،ساختم بادرد تنهایی مگرتقدیرچیست؟

نیلوفر
ساعت23:25---28 فروردين 1392
دلم به کما رفته
برای مردنش دست به دعا شوید
.


نیلوفر
ساعت0:38---28 فروردين 1392
سلام عشخم

نفسی وبلاگت مثل خودت حرف نداره ها
آجی ببخش آدرس وبتو گم کرده بودم بجان خودم تازه از آی دی مسعود پیدا کردم لینکتم کردم بوس بوس


مائده
ساعت0:19---23 فروردين 1392
اهای بینام خودتو نشون بده ما رو ابجیمون حساسیم بگو تو کی هستی ک انقد ب دلم نشستیبیایم از حاشیه ها بیایم بیرون عجب وبلاگی داره میام خواستگاریت خوشم اومد ازت

بینامو نشون
ساعت23:48---22 فروردين 1392
عشقم خودت میدونی ک برام چقد ارزش داری وبلاگتو دیدم حرفات خیلی ب دلم نشست منم درک کن ازت خواهش میکنم همیشه ب وبت سر میزنم بینام اومدم نظر دادم ک...

علی69
ساعت16:51---21 فروردين 1392
سلام ایول فداتشم خوش سلیقه مطالبتو نخوندم فقط ی نگاه کردم و رفتم.هرز گاهی بهت سرمیزنم خوب پیش بریادوست دارو بای تا بعد.


Ali
ساعت13:19---21 فروردين 1392
سلام نگین جان وبت قشنگو پر از احساس تبریک

ارین
ساعت11:46---21 فروردين 1392
نگین جون انقد سخت نگیر درکت میکنم !
ولی جمله هات مثه خودت حرف نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:,| 11:11 |negin| |